Yael Ashkenazi In Morocco

GS
Global Surf Adventures LTD
  • Email address verified
7 reviews
Sep 5 - 11, 2023
Group size: 15 - 36
Yael Ashkenazi In Morocco
Morocco

Global Surf Adventures LTD
  • Email address verified
7 reviews

Sep 5 - 11, 2023
Group size: 15 - 36

About this trip

להיות | לחוות | להתחבר מחדש

הצטרפו אלינו לעוד מסע עוצמתי, אותנטי וצבעוני במרוקו הקסומה. 

מוקפים בטבע גולמי עשיר, שקיעות וזריחות, נופים אינסופיים, צבעים וצלילים - נתרגל תנועה של חיבור עמוק פנימה והחוצה. 

תרגולי יוגה, סדנאות העמקה והעצמה וחוויות בלתי נשכחות שיהיו לנו לכלים לחיי היום יום. 

The Location - Marrakech, Morocco

מרוקו, בירת אפריקה, הינה יעד מיוחד וקסום אשר מציע חוויה הוליסטית ומלאה, החל מתרבות, טבע, אוכל, אנשים ועד לעולמות הוולנס - חיבור בין גוף לנפש. 

השילוב המנצח בין מזג אוויר נח לאורך השנה, תרבות הכנסת אורחים והקרבה, יהפכו כל ביקור במידנה לבלתי נשכח. 

מרוקו מסבירת פנים ומציעה חוויות מתאימות לכל אחד מאיתנו בשל שילוב התרבויות והפתיחות למערב, שיוצר מעין איזון מושלם בין מדינה מערבית לאוטנתיות.

מרקש, עיר האלוהים, בת המדבר, פריז של מרוקו, הלב הפועם, נשמת הממלכה…מה לא נכתב על העיר הקסומה מרקש!

העיר המדברית ששוכנת בדרום-מערב מרוקו, למרגלות הרי האטלס, היא הבירה ההיסטורית והתרבותית של מרוקו, והיא נחשבת לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. בעיר היפה הזו תוכלו לפגוש את מרוקו האקזוטית, במידה רבה הודות לעיר העתיקה. גולת הכותרת של המדינה היא כיכר ג'מע אל פנה אשר נראית כאילו נלקחה מסיפורי אלף לילה ולילה. 

The Host - Yael Ashkenazi

 

יעל אשכנזי  אני יעל, מורה מוסמכת (כ- 1,000 שעות) בשיטת ויניאסה, אשטנגה ותאי יוגה תרפי – שיטה המשלבת יוגה שיקומית ועיסוי תאילנדי, מלמדת שיעורים, סדנאות, קורסים וריטריטים. פגשתי את היוגה לראשונה כשהייתי נערה. תמיד זזתי ורקדתי, והיוגה הייתה בשבילי עוד דרך לנוע, להתחזק ולהתגמש. במשך השנים תרגלתי לסירוגין, אך בכל פעם הרצון התעורר שוב ומצאתי את עצמי שבה וחוזרת לשיעורי יוגה. הבנתי שתרגול יוגה הוא לא רק פיזי, אלא קשור בקשר ישיר לנפש. אני רואה ביוגה כטיפול בתנועה, ומאמינה שיוגה היא לכולם – למתחילים או למי שכבר בדרך, לכל גיל ולכל מי שרוצה. השיעורים שאני מעבירה מתאימים לכל הרמות, ומשלבים שיטות שונות של יוגה, בהשראת עולם המיינדפולנס, בליווי מוזיקה, ובאווירה של דיוק התנועה יחד עם קלילות והנאה. ריטריט הוא בעיניי מתנה ענקית שאנחנו מעניקים לעצמנו. היציאה מהשגרה, במסגרת של חופשה מפנקת יחד עם תכנים מעצימים לגוף ולנפש, מאפשרת לנו את התנאים האולטימטיביים להתחבר לעצמנו ולסביבה שלנו ולהנות מחופש אמיתי. אני מזמינה אתכם לבוא בדיוק כמו שאתם. מחכה לפגוש אתכם, יעל

What’s included

  • Flights
    טיסות הלוך וחזור
  • Transfers
    העברות אל / מ המלון
  • Accomodation
    חמישה לילות על בסיס פנסיון מלא בריאד אותנטי
  • Yoga
    תרגולי יוגה
  • Breathing & Meditation
    סדנאות מגוונות
  • Culture & Nature
    טיולים בטבע גולמי עשיר, סדנת בישול מסורתית וביקור בשוק הצבעוני והמפורסם של מרקש
  • Explore
    טיול לעמק האוריקה וביקור בכפרי ברברים להיכרות עם התרבות המקומית
  • Live music show
    הופעה של להקת גינוואה
  • Spa
    ביקור בספא מפנק במרקש כולל עיסוי

What’s not included

  • PCR tests
    בדיקת קורונה בהתאם למדיניות
  • Medical insurance
    ביטוח רפואי כולל כיסוי קורונה - חובה
  • Visa
    ויזת כניסה למרוקו

Available Packages

Double room

עלות לאדם בחדר זוגי

€1,840
Deposit: €500
Private Room
€2,110
Deposit: €500

Your Organizer


GS
Global Surf Adventures LTD
7 reviews
Global Surf Curates Wellness & Surfing Experiences of a lifetime and creating pure moments of joy that last forever. As dedicated ocean lovers, living every moment to its fullest, we decided to combine our main passions in life: surfing, traveling and exploring.

Reviews

Amazing. Thanks for the experience
By נעה ב for North Cyprus Fun, Wine & Fitness on Oct 11, 2023
IP
The venue is fantastic. Wonderful and spacious rooms, with modern design, comfortable beds and fantastic views from the balcony (Rose upper room). The staff is very kind and friendly, the food is the wine bar is delicious and also the dinner menu is exquisite. We had a great time and a perfect vacation.
By Ilona P for North Cyprus Fun, Wine & Fitness on Oct 04, 2023
KE
We had the best time , everything was just wonderful and well planned we were taken care in the best way !
By Karina E for North Cyprus Fun, Wine & Fitness on Oct 04, 2023
Degrading conduct and poor management control. Very disappointing.
By Dana I for Yael Ashkenazi In Morocco on Sep 29, 2023
אני אחלק את הביקורת שלי לכמה חלקים. ראשית, אני אגיד שמבחינת היעד והמלון הכל היה מהמם. הצוות בזנזיבלה שירותי ברמה גבוהה, החדרים היו גדולים ונקיים, החדר בו עשינו יוגה היה חדש ונעים ובסך הכל החוויה מהבחינה הזו הייתה טובה. הטיולי יום התנהלו כמו שצריך (תודה לברק על זה) והתכנים שלהם היו מעניינים. מבחינת התמורה אל מול הציפיות אני רוצה לומר שהייתי די מאוכזבת ואני מקווה שזה יעבור הלאה. אני אצטט מתוך הברושור ואתייחס לסעיפים הבעייתיים: *** חמישה לילות בריזורט מפנק על החוף על בסיס פנסיון מלא - הפנסיון המלון היה חצי פנסיון ולא פנסיון מלא. בפועל לא קיבלנו ארוחת צהריים אלא רק נשנושים, שזה נחמד אבל אני בטוחה שאף אחד מכם לא שובע מקרפ עם בננה לארוחת צהריים, במיוחד כאשר מתחילים את היום ב-7 בבוקר והארוחת ערב רק ב-20 ומאוחר יותר. *** תרגולי יוגה, סדנאות ותכני העמקה (סדנאת תנוחות הפוכות, סדנאת טיפוח טבעי ברוח האיורוודה, שיחות פילוסופיה יוגיות) - כבר כאשר ראיתי שהסדנאות לא שובצו בלוז קצת חששתי, אבל קארין הרגיעה ואמרה שהדברים האלו ישובצו לפי הצורך. בפועל הגענו למלון וישר תרגלנו יוגה, בלי סדנת הכנה או שיחה על תורת היוה שקצת מכניסה לאווירה כמו שהייתי מצפה בריטריט שבהגדרתו הוא ריטריט יוגה. לגבי התרגולים אני אגיד שהם היו ברמה מגוונת ומספקת. לגבי הסדנאות ושאר התכנים - היה חוסר מאוד גדול ומורגש. עד היום השלישי לא התרחשה שום סדנה וכאשר ביקשנו מקארין אם היא תתקיים קיבלנו תשובה שכן אפשר (אני כלל לא חושבת שאנחנו צריכים לבקש פעמים חוזרות לקיים תכנים שהובטח לנו שיתקיימו), אך בפועל סדנת טיפוח לא התקיימה כלל, ושיחה על פילוסופיה יוגית נקבעה ליום האחרון, ממש שעה לפני היציאה לשדה תעופה, בטיימינג קצת מבאס, שכן זאת לגמרי שיחה שהייתה מתאימה לפתיחת הריטריט. התחושה שאני ואחרים יצאנו ממנה היא שאתם משווקים את החוויה הזו כריטריט יוגה ומבטיחים תכנים של חיבור גוף לנפש ובסוף זה לא מאוד שונה מטיול מאורגן בזנזיבר. לצערי אני באמת לא יכולה לומר שעברתי "מסע עמוק" כמו שאתם מתארים בברושור, וזה די חבל כי ציפיתי לזה, ואני בהחלט לא אמליץ הלאה על הריטריטים של גלובל סרף למי שמחפש לצאת לריטריט **יוגה** ולעבור חוויה רוחנית. כמו כן אני רוצה להתייחס ליחס נציגי ההפקה בארץ - היו מספר שאלות שעניינו אותנו כמשתתפים פונטציאליים בריטריט (לפני שסגרנו) שלא נענו כגון כמה אנשים יוצאים ומה טווח הגילאים. בנוסף, היו שאלות רבות בנוגע למילוי הויזה והצק אין לטיסה שלקח לצוות הרבה מאוד זמן לענות עליהן ולא ברור למה לא פשוט פתחו את קבוצת הואטס אפ על מנת שנוכל גם לעזור אחד לשניה. תודה.
By Chen G for Yoga & Movement in Zanzibar | Kananda on Nov 03, 2022
Show More Reviews